New York New York | Nullfiresyvni: New York New York

Sider

tirsdag 3. januar 2012

New York New York

Morgengaven fra Han da vi giftet oss i sommer var en tur til New York og skoene jeg har siklet på leeenge, nemlig et par Christian Louboutin! 2.juledag dro vi til New York for å slappe av, shoppe, møte venner og nyte byen som er en av mine favorittbyer. Her finnes jo alt- herlige nabolag, morsomme mennesker, shopping, deilige Central Park, koselige kafèer...

Utsillingsvinduene hos Saks Fifth avenue var lekre

På nyttårsaften var vi på en kompis' restaurant, Cantina Royal. 
Her var det både dansere og akrobater.



Skikkelig kul Diner i Williamsburgh med knallgod burger







Kul og gammel hattemaskin


Nye World Trade Center

Og sist men ikke minst- de fantastiske, nye skoene mine :)


Et riktig godt nyttår til dere alle sammen!

3 kommentarer:

  1. ahhhaaaaa!!!! NYC...!!! Fantastiske bilder, og ikke minst, fantaaaastiske sko!!! Fikk lyst til å dra på tur med det samme...

    SvarSlett
  2. OMG!! Skoene var fantastiske. Killer heels! Ser ut som om dere har hatt en real drømmeferie. Mange tøffe bilder, takk for at du deler! Jeg har bare vært i N.Y en gang, men det var et eventyr. Må tilbake om ikke lenge kjenner jeg.

    SvarSlett
  3. Mange Finne Bilder! Og elsker de nye skoene dine :)

    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.