Julebordet er dekket | Nullfiresyvni: Julebordet er dekket

Sider

torsdag 22. desember 2011

Julebordet er dekket

Serviettringene kjøpte jeg på H&M på nett. Champagneglassene fikk vi av lillebror til bryllupet. Han kjøpte dem i en bruktbutikk i Berlin og de er fra 1890. Motivet kommer ikke så godt fram på bildet, men jeg syns de er kjempefine og unike. Moro å ikke ha det samme som alle andre.

Lille julaften feirer vi alltid hos pappa. Alle tre barna med venner, kjærester og barn hjelper han med å pynte til jul før vi spiser ribbe i lefse og ser på grevinnen og hovmesteren. Gleder meg! God jul til dere alle!




2 kommentarer:

  1. Så fint bord :) Og så fin tradisjon! Ha en herlig jul, Kirsti!
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Håper du og dine får en god og magisk høytid,
    RIKTIG GOD JULღ

    Juleklem fra Hanne:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.