Førjulstur | Nullfiresyvni: Førjulstur

Sider

torsdag 22. desember 2011

Førjulstur

Huff, nå er det lenge siden jeg har vært her inne og blogget. Mye har skjedd denne høsten og det har ikke vært så mye tid, dessverre. Men nå tror jeg at jeg har bilder til innlegg langt ute i 2012 (for selv om jeg ikke har blogget har jeg knipset). Først ute kommer førjulsturene jeg har tatt. I slutten av oktober var jeg med mannen og to gode venner i London, og i helgen som var tok mamma, lillebror og jeg turen til mammas hus i Spania.




 Herlig cupcake fra the hummingbird bacery i SoHo. Den het noe med Velvet og var knallgod!





Så var det Spania. Mamma har hus i nærheten av Denia som ligger en time unna 
Alicante og en time unna Valencia. Veldig hyggelig og rolig liten landsby. Vi var på to 
bruktmarkeder og gjorde noen skikkelige kupp (de blir vist senere)










 Siste dagen var det deilig og varmt, men de to andre dagene blåste det ganske surt.
Jeg angret bittert på å ha lagt igjen vinterjakka hjemme...

1 kommentar:

  1. Så mange herlige bilder :)
    Du har vært savnet her inne...

    Ønsker deg en riktig god jul :)

    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.