Noen som vet? | Nullfiresyvni: Noen som vet?

Sider

søndag 6. november 2011

Noen som vet?

Jeg leste siste Elle Decoration (norske) her i dag og så denne fantastiske kommoden/skapet (det brune) som står i arbeidsværelset til jentene bak de lekre skjerfene fra Becksödergaard. Jeg har lyst på et liknende selv, men vet ikke hvor jeg får tak i det. Noen av dere som vet? Jeg kunne tenke meg et som er litt lavere (kanskje en hyllesats lavere) og det er egentlig det samme om det er skuffer med glassfront eller om det er skapdører i glass. Alle tips mottas med takk.

bildet er hentet fra Elle Decorations



PS. det må ha en god dybde også (mao ikke være så smalt)

3 kommentarer:

  1. Hei! Er redd jeg ikke kan hjelpe deg der... Lykke til med å finne det ut :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Vet ikke, men det var veldig fint.
    God kveld til deg ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Aner ikke hvor det kommer fra dessverre :-0

    Fin uke til deg på 0479. Sender varme tanker til fortauene, trikken, Åpent Bakeri, Torshovdalen og Victor. Og deg!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.