Lørdagsinspirasjon | Nullfiresyvni: Lørdagsinspirasjon

Sider

lørdag 12. november 2011

Lørdagsinspirasjon

Etter to uker uten overskudd og med feber begynner formen sakte men sikkert å bedre seg. Jeg har ikke orket å ha på pc'en, men det er desto bedre å komme tilbake å se all den deilige inspirasjonen dere i blogglandia har lagt ut i mellomtiden. Jeg koser meg, under teppet, på sofaen, denne lørdagen.

Etter å ha sett bidragene til NIBs soveromskomkurranse har jeg fått skikkelig lyst til å gjøre noe med vårt. Syns dette bildet på Fjellby sin blogg var skikkelig kult.

1 kommentar:

  1. Det bildet var favoritten min hos Fjellby også. Veldig fint! Her har vi ikke satt i gang med soverommet vårt enda. Det står langt nede på listen, men en vakker dag... :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.