Ønskeliste | Nullfiresyvni: Ønskeliste

Sider

torsdag 6. oktober 2011

Ønskeliste

Lillebror bor i Trondheim og har spurt hva jeg ønsker meg til bursdagen min (nå er det jo bare 21 dager igjen :)). Da er SoMe fantastisk for de fineste butikkene i Trondheim har jo både blogg og facebookside. Noen av ønskene:

Fantastiske MONO bracelets hos Lounge
Knallkule neglelakker fra Deborah Lippmann hos Carma

Knallgode strikker, også hos Lounge

Bøker får jeg aldri nok av- 
jakter stadig på den gode historien og 
Paul Auster pleier å innfri. 
Sunset park vil jeg lese på engelsk



2 kommentarer:

  1. Jeg skrev om Auster både på mellomfag og hovedfag i sin tid, og har hatt 0479 som postnummer for noen år siden :) Moro!

    SvarSlett
  2. Mange fine ting du ønsker deg :)
    Ha en fin kveld!
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.