Lies I Told And Liked | Nullfiresyvni: Lies I Told And Liked

Sider

torsdag 13. oktober 2011

Lies I Told And Liked

Snublet over disse utolig kule skrivebøkene fra Archie Grand (som de selger hos Milla Boutique i Vika). Møter blir ikke kjedelige når man møter opp med boken "lies i told and liked" (og enda bedre er det at denne matcher PMS fargen til organisasjonen jeg jobber i perfekt). I "photographers i met and liked" vil jeg samle fine bilder jeg finner i blader og liknende. Og på bloggtreff tar man kanskje med seg "bloggers i met and liked"?

Ikke er de dyre heller ;)







4 kommentarer:

  1. Ja, de er kjempekule! Det var en butikk i Trheim som solgte disse, men butikken finnes ikke lenger dessverre. Siden har jeg ikke sett noe til disse bøkene.
    Takk for tips om Milla Boutique.
    Klem E

    SvarSlett
  2. Hahaha, faaaabelaktig!
    Jeg vil ha en 'Lies I told and Liked' :)

    Ha en finfin torsdagskveld ♥
    Signe

    SvarSlett
  3. Ja er de ikke morsomme? Spriter opp hverdagen litt :)

    Kirsti

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.