Høstforkjølelsen | Nullfiresyvni: Høstforkjølelsen

Sider

mandag 31. oktober 2011

Høstforkjølelsen

London-turen var kjempebra. Hyggelig by med hyggelig selskap. Spiste masse god mat, drakk fantastiske drinker og fikk shoppet en god del også. I dag derimot begynner høstforkjølelsen i ta tak og jeg holder meg hjemme. Heldigvis er det greit å ha hjemmekontor en gang i blant og jeg får gjort det jeg må gjøre på jobb fra senga.

 
 bildet er hentet fra maire claire maison

Tusen takk for alle gratulasjoner på bursdagen min. Det var en veldig koselig dag.

5 kommentarer:

  1. Kjedelig med forkjølelse, men jobb fra senga høres ikke så verst ut det heller:)
    God bedring søte du og vis oss gjerne litt av London-scoopene dine!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Takk. Det skal jeg gjøre ;)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  3. Så bra at turen var vellykket :) God bering til deg!
    Klem Marie

    SvarSlett
  4. Grattis så mye på etterskudd og godt å høre at du hadde en fin tur til London!

    God bedring og fin ny uke til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  5. God bedring til deg:)
    klem Hanne

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.