Wik & Walsøe-give away | Nullfiresyvni: Wik & Walsøe-give away

Sider

onsdag 7. september 2011

Wik & Walsøe-give away

Jeg elsker Wik &Walsøe, og spesielt alvekvistvasen. Jeg har allerede en stor vase med en liten fe på som jeg syns er fantastisk. Fikk den av pappa til bursdagen min for noen år siden. Etter det har vi også fått både lyslykt og skål fra jentene bak disse flotte tingene. Jeg har lenge ønsket meg alvekvistvasen, senest til brylllupet, men foreløpig har den ikke kommet seg i hus. Hva er vel da mer perfekt enn at Signe, bak bloggen re:signert av signe schineller gir bort to Wik& Walsøe vaser? Ta turen innom bloggen hennes, den er verdt et besøk!


1 kommentar:

  1. De er så fine, vi var superheldige og fikk en stor og en liten alvekvist i bryllupet vårt. Alle slags blomster gjør seg godt i de.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.