Vakkert hjem | Nullfiresyvni: Vakkert hjem

Sider

torsdag 15. september 2011

Vakkert hjem

I disse dager knives det om tittelen "Norges vakreste hjem". Det har vært utrolig mange flotte hjem nominert og bare fem av disse kommer til finalen. En av disse er Amalie fra Svenngården. Syns dette bildet fra stua deres var kjempefint. Masse lys, hvite gulver, den røffe veggen og kista falt i god smake hos meg. Syns også den store kabeltrommelen de har brukt til spisebord er utrolig kul!

Lykke til, Amalie!

bildet hentet fra bolig pluss

3 kommentarer:

  1. Heisann.

    Ja jeg er enig om at dette var et fint bilde. Er spent på hvem som vinner konkurransen.

    Vigleik

    SvarSlett
  2. Ja, veldig fint!
    Ha en deilig kveld!
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine ord, det setter jeg utrolig stor pris på! :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.