Til å drikke av -DIY | Nullfiresyvni: Til å drikke av -DIY

Sider

torsdag 8. september 2011

Til å drikke av -DIY

Før bryllupsfesten leste jeg et hav av bryllupsblogger. I USA er de utrolig flinke på DIY prosjekter og jeg ønsket å bruke flere av ideene i vårt eget bryllup. Dette er for eksempel glassene. Alle små vi kjenner spiste grøt til den store gullmedaljen for å få 90 glass. Disse pyntet vi med navnekort og bånd i festfargene, samt tapen fra bordkortene. Disse stod på bordene og folk fant først ut hvor de skulle sitte, så tok de med glasset og fikk velkomstdrink i baren. etterpå kunne de mingle og se hva alle andre het. En perfekt ide og alle fikk noen/noe å snakke med/om.

 det var ganske mye jobb å fjerne lim og etiketter

men jeg er fornøyd med resultatet

2 kommentarer:

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.