rettskriving- ja takk | Nullfiresyvni: rettskriving- ja takk

Sider

tirsdag 23. august 2011

rettskriving- ja takk

Jobben min består av mye forskjellig og for tiden er jeg redaktør for et studentblad. Dette gis ut to ganger i året så jeg er redaktør om sommern og rundt juletider. Det er utrolig moro å få lov til å leke seg med et spennende blad og dyktige journalister og fotografer. For tiden er det korrekturlesing som står på agendaen min. Perfekt å gjøre ute i parken når solen skinner. Jeg er vel over middels opptatt av ordeling og språkbruk (selv om det av og til går litt fort unna for meg og). Syns dermed denne plakaten passer meg bra ;)

Source: None via Kirsti on Pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.