i morgen er festen | Nullfiresyvni: i morgen er festen

Sider

fredag 26. august 2011

i morgen er festen

I morgen blir det bryllupsfest. Ettersom vi giftet oss i Roma med kun forlovere og deres partnere, valgte vi å ha en fest for venner og familie på sensommeren. Mens Roma var enkelt, laid back og intimt, blir dette full fest med 90 mennesker og litt å henge fingrene i, i forkant. Og jeg syns det er kjempegøy, men jeg er veldig glad for at jeg ikke skal gifte meg i morgen i tillegg... Da hadde jeg nok vært mer stressa. Men nå er det meste på plass, og vi skal i dag bruke dagen på å hjelpe kokkekompisen som skal lage all maten.


Festen er på en gård i Oslo, men det er dessverre ikke et like fantastisk lokale som dette Elsker takhøyden og stolpene.


Enkelt, men vakkert bord

4 kommentarer:

  1. Masse, masse lykke til i morgen, Kirsti! Ønsker dere en uforglemmelig dag :) Klem Marie

    SvarSlett
  2. Ha en knall feiring i dag :)
    Signe

    SvarSlett
  3. Härligt! Vacker dukning och fantastisk lokal!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempehyggelige hilsner ;) Dagen var fantastisk og vi er fremdeles slitne...

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.