I like it | Nullfiresyvni: I like it

Sider

fredag 12. august 2011

I like it

Dekortape er nå trolig en av de største minitrendene i blogglandia. Da jeg skulle prøve å forklare min kollega hvordan tape jeg hadde brukt på bordkortene til bryllupsfesten, svarte hun "sånn alle bloggene snakker om om dagen?". Ja, nettop den type tape har vi brukt på bordkortene. Hvit med små rosa prikker. (Bilde av dette kommer etter festen). Hva er vel da bedre enn at Signe lodder ut slike og en rekke andre godbiter på bloggen sin?


5 kommentarer:

  1. Sån där tejp verkar vara grejen just nu, det är ju så fint också! Måste nog skaffa mig lite :-)

    Ha en fin Fredag!
    Elina

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for 'reklamen' snille du :)
    Og ha en finfin helg!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Elina: ja dette er en skikkelig hitbølge ;) Og spesielt dyrt er det heller ikke.

    Signe: bare hyggelig. koselig å reklamere for andre finfine blogger

    SvarSlett
  4. Hihi, jeg elsker "bloggetapen" ;-)

    SvarSlett
  5. Ja, denne tapen er en sikkelig hit om dagen! Bare elsker Washi tapene mine ; ) Gleder meg til å se bordkortene dine!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.