Cupcakes er i boks | Nullfiresyvni: Cupcakes er i boks

Sider

tirsdag 16. august 2011

Cupcakes er i boks

Til bryllupet har vi ønsket å ha cupcakes i stedet for en tradisjonell bryllupskake. Verken Han eller jeg bryr oss veldig om kaker og vi orker heller ikke mye av gangen. Derfor er små cupcakes perfekt for oss. (Det blir selvfølgelig flere kaker så gjestene går ikke glipp av godsaker). Jeg holder på med flere store konferanser på jobben om dagen og har nesten glemt mitt eget arrangement oppi alt sammen. Heldigvis har Hancock cupcakes anledning til å bake på så kort varsel og festen (i alle fall bryllupskaken) er nå reddet. Men nå gjenstår hvordan de skal se ut...

Heldigvis husket jeg Dagnys cupcake challange og her fikk jeg noen gode ideer. Fargene våre er ulike nyanser av rosa og orange, og jeg syns disse på bildene var lekre (men nå har jo Dagny lekkert servise også).



3 kommentarer:

  1. Hei søta! Yum, de cupcaksene var latterlig gode! Lenge siden jeg har spist noen, forresten... Som betyr at jeg burde satt i gang en ny challenge!
    Lykke til med bryllupet!!

    SvarSlett
  2. Cupcakes; BRA valg :) Det hadde jeg også hatt lyst på hvis det var jeg som skulle ha bryllupsfest. Hvem liker vel ikke cupcakes?!
    De på bildet var utrolig fine :)
    Lykke til videre med planleggingen!
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Så bra Dagny. Du la store føringer for valg av bakeri :)

    Takk, Marie. Dagny gjør det veldig lekkert :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.