Bryllupsfeber | Nullfiresyvni: Bryllupsfeber

Sider

mandag 4. juli 2011

Bryllupsfeber

I helgen giftet både Kate Moss, Prins Albert og Maria Skappel seg. Av de tre kjolene må jeg definitivt si at jeg syns Kate Moss' kjole var vakrest. Galliano hadde designet en lekker vintage-inspirert kjole med fantastiske detaljer.



Maria Skappel hadde valgt en lekker kjole fra Leila Hafzi. Jeg var også innom butikken hennes i Posthallen og må si hun har utrolig mye lekkert. 

Vi holder på å forberede bryllupsfesten som er i slutten av august. Gleder meg...

3 kommentarer:

  1. Jeg er så enig, Kate Moss` kjole var bare fantastisk!
    Ha en fin uke!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Verkligen bröllopsfeber, man får ju lust att gifta sig! :-) Så snygga brudar...

    Ha en skön dag!
    Kram Elina

    SvarSlett
  3. Ja, Kate sin kjole var virkelig vakker! Og sløret hennes en drøm...
    Blir spennende med bryllupsfest!
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.