Nytt Elle Decoration | Nullfiresyvni: Nytt Elle Decoration

Sider

tirsdag 7. juni 2011

Nytt Elle Decoration

I går dumpet Elle Decoration også ned i min postkasse. Dette må være et av de beste numrene så langt, med tanke på at jeg fant utrolig mye god inspirasjon i denne utgaven. Skulle bare ønske det var sol så jeg kunne ligge og lese dette på verandaen.Skikkelig sommerfeelingutgave



Tenk å kunne løpe rett ut og ta et morgenbad for deretter å nyte en deilig kopp kaffe i hengestolen



Huset til Mikkelsen i Day Birger et Mikkelsen er helt fantastisk. Liker godt miksen av ulike ting, spesielt koffertene og fugleburene.

1 kommentar:

  1. Gjett om jeg skal løpe og kjøpe etter jobb :) Gleder meg allerede!!!
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.