I love pinterest | Nullfiresyvni: I love pinterest

Sider

lørdag 11. juni 2011

I love pinterest

Denne finfine samlingen av inspirasjon hos pinterest har jeg endelig fått tilgang til. Jeg skjønte ikke hvor smart denne tjenesten var før jeg fikk prøve den selv. Ikke bare kan jeg samle all inspirasjonen jeg selv finner rundt omkring ett sted (i tillegg til at de lagrer kilden jeg fant dette), men jeg kan også se hva andre har latt seg inspirere av. Tusen takk til Sitrende for invitasjonen. Er den noen andre som har lyst til å prøve kan dere bare legge epostadressen dere i kommentarfeltet ;)

Dette er bare noe av det jeg har funnet om som jeg lar meg inspirere av...





Source: google.no via Kirsti on Pinterest

Source: None via Kirsti on Pinterest

3 kommentarer:

  1. Hei, takk for tips!
    Aldri vært inne der, men ser jo at mange referer til at bildene er derfra...
    Så sier ikke nei takk til en nærmere titt!
    Min mail: kronprinsessene@gmail.com
    På forhånd takk, så håper jeg jeg finner ut av det ;)
    klem May Helen

    SvarSlett
  2. Jeg elsker den siden! Finner veldig mye av bildene jeg bruker i bloggen der i fra. Det er bare endeløst med inspirasjon, kan sitte time etter time :)
    Men jeg har aldri prøvd meg selv, det hadde jo vært veldig gøy da! Så hvis jeg kan få en invitasjon hadde jeg blitt veldig glad for det :)
    Mailadr: mariefreuchen@gmail.com
    Tusen takk :)

    Ha en super langhelg med prøvesmaking av cupcakes ;)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig kan dere få ;)
    Det er veldig enkelt og massevis av fine bilder og inspirasjon!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.