Cupcakes | Nullfiresyvni: Cupcakes

Sider

søndag 12. juni 2011

Cupcakes

I går var det markedsdager på Grünerløkka og utenfor Shoe Lounge sto to søte jenter fra Hancock Cupcakes og solgte lekre cupcakes. Perfekt anledning for oss å prøvesmake noen til bryllupet. Vi kjøpte med fire ulike smaker (sitron, bringebær, blåbær og sjokolade) og fikk god hjelp av min forlover til å bedømme hvem som var best.


 Bringebær var nok min favoritt

 Sitron var pyntet finest

 Han likte blåbær best



Knallgode cupcakes! Alle tre var enige om at både kakedelen og smørkremdelen var deilig. Sjokoladesmørkremen hellet mot å være litt salt, noe som var en god kontrast. Blåbær og bringebær hadde bær i selve kaken og sitronen smakte sitron og var litt syrlig.

3 kommentarer:

  1. Yummy! Nå fikk jeg ikke lyst på cupcakes, ikke i det hele tatt ;)
    Så bra at de smakte godt og så fine de var å se på!
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Dette så jo ny nyydelig ut:) Kjenner nesten smaken i munnen , jeg.

    H

    SvarSlett
  3. Ja, de smakte som de så ut. Fantastisk!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.