Kundekveld hos Lille Vinkel Sko og TOMS | Nullfiresyvni: Kundekveld hos Lille Vinkel Sko og TOMS

Sider

onsdag 11. mai 2011

Kundekveld hos Lille Vinkel Sko og TOMS

I går var min venninne og jeg på kundekveld hos Lille Vinkel Sko i Grensen. Vi ble invitert inn til et deilig glass med rosa bobler (noe som var perfekt i sommervarmen), hyggelig rabatter på skoene denne kvelden og god fingermat (utrolig gode minivårruller, scampi og "biffwok"). Hadde veldig lyst på veldig mye, men det ble med et par blå steinvaska TOMS. Trengte virkelig nye sommersko og disse er perfekte.




Om ikke dette var nok fikk vi tidenes goodie bag. Den inneholdt ikke minde enn to par sko, et par hvite keds og et par hvite Hawaiianas og 300kr i avslag på enste skokjøp! Sommeren er dermed reddet!










Torsdag i forrige uke var Han og jeg på Galleri A hvor Costume, Lille Vinkel Sko og TOMS hadde visning på TOMS-sko dekorert av norske kunstnere. Veldig kult prosjekt. Syns også ideen bak TOMS er veldig kul. For hvert par med sko du kjøper, gir de ett par sko til et barn som trenger det. Sko med god samvittighet med andre ord (i tillegg til at de er kule). Derfor falt valget enkelt på TOMS da jeg trengte nye sommersko.








1 kommentar:

  1. Hei, Jeg jobber for tiden med en TV produksjon som skal dreie seg om interiør, vakre hjem og selvfølgelig om menneskene som bor i dem. Kom over den fine bloggen din og ser at du er genuint opptatt av vakre ting.

    Dersom dette høres litt interessangt ut, hadde det vert supert om du tok kontakt for en uforpliktende samtale. Send meg gjerne en mail;)

    Vennlig hilsen
    Christine Sand
    Mobil: 47268891
    Mail: christine.sand@gmail.com

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.