Grønn glede | Nullfiresyvni: Grønn glede

Sider

lørdag 21. mai 2011

Grønn glede

Mamma og hennes samboer har hatt besøk av "Grønn glede" fra NRK. De har nå tatt fatt på den lille hageflekken de har foran bygården på Majorstua og skal i disse dager også gjøre hagen bak huset like fristende. Artig å se hvor fint det blir. Jeg har dessverre ikke før bilder av hagen foran huset, men det var ikke noe særlig å se på. Har det ikke blitt fint?





Bakhagen har rakk jeg derimot å knipse noen bilder av før grønne fingre tar tak i jobben. Hagen har vært nedprioritert ettersom mamma har takterrasse hun vanligvis bruker og de andre beboerne er eldre folk som ikke kan bidra på dette området. Gleder meg til å se resultatet.




2 kommentarer:

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.