Det perfekte bryllup | Nullfiresyvni: Det perfekte bryllup

Sider

lørdag 28. mai 2011

Det perfekte bryllup

Jeg kom over dise bildene av bryllupet til det fantastiske paret Molly og Max på  bloggen once wed og for meg er dette noe av det vakreste jeg har sett. Det virker så ekte. Morsomt. Følelsesladet. Jeg skulle ønske jeg var der (selv om det ville vært noe merkelig ettersom jeg ikke kjenner disse menneskene).








Også elsker jeg kommentaren til Molly:
... the thing that made me want to marry Max was the way he treated me. Never before have I been treated with such respect and love by a man. Never have I been so cherished and taken care of. I have never felt more myself and never been pushed so much to be a better person, daughter, sister, friend, lover. Max makes me a better me. I wouldn’t want to be anyone else and I wouldn’t want to be that with anyone other than Max. 

1 kommentar:

  1. Enig. Fantastiske bilder! Og kommentaren til Molly: *smelt*
    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.