Ryddedag og søndagsbilde | Nullfiresyvni: Ryddedag og søndagsbilde

Sider

søndag 13. mars 2011

Ryddedag og søndagsbilde

I dag står vi på hodet begge to og prøver å gjøre leiligheten presentabel. Når to rotehoder bor sammen blir det skippertakssøndag i ny og ne. Jeg skulle ønske jeg var like orgaisert som Design Shimmer. Mitt søndagsbilde til Fabriken er hennes fantastiske arbeidsplass. Lekkert, hvitt, rent og ikke minst Poulson lampa jeg elsker .


Og så må jeg få takke søte misc:retro for en søt liebster blog award. Ta en titt innom henne.

3 kommentarer:

  1. Kjempe fint skrivebord:)
    Godt med litt skikkelig rydding innimellom:)
    Har blitt veldig ryddig av meg så går og små rydder hele tiden:p

    SvarSlett
  2. LOVELY BLOG!!NICE, SO NICE!!KISSES FROM SPAIN

    SvarSlett
  3. Ja ikke sant! Skulle ønske jeg ble ryddigere altså. Men så er jeg generelt en skipertaksperson og vanskelig å endre ;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.