Kunst- Tirsdagstema | Nullfiresyvni: Kunst- Tirsdagstema

Sider

tirsdag 22. mars 2011

Kunst- Tirsdagstema

Tirsdagstemaet fra Fabriken er denne gangen hva er kunst for deg?

Ja, hva er egentlig kunst for meg? Det varierer. Jeg elsker fotokunst. Jeg kan sitte å bla i fotobøker i det uendelige. På veggen vil jeg derimot ha noe annet. I det siste har jeg forelsket meg i bildene til Ingun Redalen White 




Men jeg liker også godt å ta en tur på Stenersen museet i Oslo og titte. Moma var heller ikke å forakte da vi besøkte NY i sommer. Et museum man kan tusle rundt i i flere dager. Det ble med et par timer, og de viktigste (kjente-må-ha-sett) bildene. Hva er kunst for deg?

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder.

    Kunst for meg er et utrykk av hva som helst, egentlig, gjerne gjennom bruke av kontraster som forsterker hverandre. Å skape kunst er en måte å oppdage verden på -

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.