Pantones trendfarger | Nullfiresyvni: Pantones trendfarger

Sider

torsdag 17. februar 2011

Pantones trendfarger

Denne høsten kommer til å bli deilig, i alle fall om vi skal se til Pantones fargevalg. Jeg tror nok jeg kommer til å kaste meg over noen av disse allerede i vår. Hvem sier man må vente til høsten med å følge trendene?

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å tapetsere i fargen bamboo, selv om det så kult ut på bildet. Jeg velger vel heller noen friske farger på puter og sånne ting som lett kan byttes ut. Jeg blir jo så fort lei farger.Gleder meg veldig til vår og lysere dager når jeg ser de første fargene her.

bildene er hentet fra livingetc

1 kommentar:

  1. Flott blogg og herlig inspirasjon for ei som nettopp har kjøpt seg bolig som desverre ikke står ferdig før om 1 og 1/2 år. Kommer til å slå i hjel noen timer med bloggen din;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.