Vårt lille bad | Nullfiresyvni: Vårt lille bad

Sider

tirsdag 25. januar 2011

Vårt lille bad

Badet er ikke det største romme i leiligheten, men allikevel er jeg veldig fornøyd med det, så det var en veldig grei oppgave i tirsdagens tema hos Fabriken.

Jeg liker godt det store speilet med de grå flisene rundt. Jeg liker at vasken er bred (ulempen er jo alt man plasserer på kantene i løpet av uka). Jeg liker godt dusjen som har dører som kan slås inn, for da får vi enda bedre plass. også liker jeg fargen på flisene- beige på veggen og mørk grå på gulvet. Blomsten ble plassert der da vi flyttet inn og har siden pyntet opp rørene. Og for så vidt passer den nokså godt der den er.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.