Tøff fiskebensparkett | Nullfiresyvni: Tøff fiskebensparkett

Sider

onsdag 26. januar 2011

Tøff fiskebensparkett

Jeg ser flere av dere er forelsket i fiskebeinsgulv. Jeg må si meg enig. Jeg liker at gulvene har litt "karakter". Gjerne at de er litt røffe og ser ubehandla ut, men ikke slitne. Det er en forskjell på pene, gamle tregulv og sliten gul eikeparkett. Det siste var grunnen til at vi slipte alle gulvene før vi flyttet inn. Dessverre har vi ikke da gamle rustikke gulv, men det ryktes om at det er treverk under parketten, så kanskje en dag...



bildene er hentet fra marie claire maison

2 kommentarer:

  1. FINE BILDER HER, FISKEBEN ER FLOTT.
    SÅ NOE STEIN SOM VAR LAGT SOM BROSTEIN I FISKEBEN, GANSKE UVANLIG, I BREMEN, DET VAR FINT :p
    HA EN FIN DAG!

    SvarSlett
  2. Wow. det hørtes utrolig tøft ut!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.