Inspirasjon fra messe 2011 | Nullfiresyvni: Inspirasjon fra messe 2011

Sider

søndag 30. januar 2011

Inspirasjon fra messe 2011

I går var jeg på gave og interiør messen på Lillestrøm sammen med min gode venninne. Utrstyrt med pressepass fikk jeg anledning til å ta bilder av mye av det fine vi så og som inspirerte oss. Jeg falt særlig for de runde, grå putene og de fantastiske stolene/toseterne til PB Home. Vi jakter på en fin stol å ha på det lille rommet som er et slags arbeids-/oppholdsrom. Da er det koselig med en vi begge får plass i.




Både toseteren og den grå puten er en favoritt.


2 kommentarer:

  1. De runde putene er knalltøffe! Og heldige du som var på Lillestrøm. Der skulle jeg gjerne ha vært! Fin inspirasjon.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ikke sant? Hadde flaks og ble invitert via jobben denne gang. Første gang jeg er der ;)

    Klem

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.