En award! | Nullfiresyvni: En award!

Sider

mandag 17. januar 2011

En award!


Jeg har fått en STYLISH BLOGGER AWARD av søte Huset i Husvik og blir dermed utfordret til å fortelle syv ting om meg selv.

1. Elsker sort, hvitt, grått og blått


2. Syns våren er den beste årstiden, for med varmen kommer folks smil


3. Sta ;)


4. Dansk design fenger mest hos meg

5. Elsker å reise. I år er det foreløpig Italia og Japan som står for tur.

6. Fotointeressert og har en forkjærlighet for gamle kameraer (med filmrull ;))


7. Gleder meg veldig til bryllup til sommern

Så til bloggene (15 stk) jeg sender awarden videre til. Felles for alle er at jeg syns utforming på bloggen og bruk av bilder er veldig inspirerende og en fryd å besøke:
Fru Fly
Kittys Paradis
mi-rachel
so mee
Trippel
Hviit
Avdelingen
House Chic
Notes from Polly
Nummer 9
Urban retro
50 danska kvadrat
Stil inredning och design
Sukkertøy for øyet
Moa og kaffe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.