Jeg ønsker meg... | Nullfiresyvni: Jeg ønsker meg...

Sider

lørdag 6. november 2010

Jeg ønsker meg...

Hviit har en utrolig kul "give away" disse dager. Alle oppfordres til å ta en titt i den herlige nettbutikken og skrive en ønskeliste. Jeg begynte på oppgaven med godt mot, men innser nå at jeg ønsker meg så veldig mye herfra. Det er nesten en umulig oppgave, men her er min ønskeliste. Lag en du og, spennende ting kan skje.



Jeg ønsker meg



1) denne lekre skjermen fra TineK hadde vært råflott på sjenken i stua



2) Disse fatene er akkurat hva vi trenger for å servere små og store godsaker i selskap





3) Denne lampeskjermen hadde rett og slett gjort stua. Så eksklusiv...



4) Han hadde elsket disse skiltene. Perfekt sammen med LP'ene på veggen i gangen



5) Bilde av verden på veggen i lillrommet- en stor verden i en liten





/bildene er hentet fra hviits nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.