Deilige København | Nullfiresyvni: Deilige København

Sider

tirsdag 26. oktober 2010

Deilige København

Fire fantastiske dager. Deilig arkitektur, massevis av herlige syklister (selv i kuldegrader), mange hyggelige spisesteder. Jeg oppdaget også Nørrebro. Har aldri vært i dette området før og jeg likte det veldig godt.

Takket være ny iphone fikk jeg også tatt noen bilder. Ikke så værst kamera...



Jeg liker disse små overraskelsene i byen


Lillebror har funnet seg en utrolig kul retro sykkel


Jeg liker veldig godt disse syklene hvor barna kan sitte foran.
Men de koster faktisk 15 000kr. Skulle jo tro at sykler er billig i Danmark, men nei...


Her bor da lillebror. En hyggelig bygård på Nørrebro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.