Lyngaard og rosa bobler | Nullfiresyvni: Lyngaard og rosa bobler

Sider

tirsdag 28. september 2010

Lyngaard og rosa bobler

I går serverte David Andersen og Charlotte Lyngaard rosa bobler, tapas og den nye smykkekolleksjonen til Lyngaard. Charlotte fortalte at de har brukt to år på å samle stenene til disse vakre smykkene. Likte spesielt godt ringen med grønn sten dere ser under på bilde 2. Og brosjen på bilde 1 var veldig flott brukt på en av de flotte kjolene til Undorn som samtidig viste frem noe av sin kolleksjon. Falt helt for en av hennes svarte kjoler, og på nettsiden ser jeg nå at det kommer en brudekolleksjon. Kanskje jeg endelig finner kjolen jeg har lett etter...

/bilder hentet fra ole lyngaard


Charlotte Lyngaard kan jo også mer enn å lage smykker. Husker hennes vakre hjem fra Sköna Hem for en liten tid tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.