Independence Day | Nullfiresyvni: Independence Day

Sider

søndag 4. juli 2010

Independence Day

Jeg hadde sett for meg 17.mai-tilstander her i USA på deres egen nationaldag. De er jo så patriotiske ellers. Men foreløpig har vi ikke sett noe tegn til at det er annet enn en vanlig søndag her i Memphis. Da jeg ikke har noen fantastiske bilder i rødt hvitt og blått, får dere heller noen fine verandaer fra New Orleans. Og et lite tegn på Coca Cola sin påvirkning. Dessverre er ikke kvaliteten så god, for jeg har ikke redigeringsprogram på dataen, og fuktigheten i lufta dugget på linsa på kameraet.



New orleans er en kjempekoselig by og skulle ønske vi ble lenger enn 4 netter. I kveld går turen til Beale Street (walking with my feet ten feet off of Beale, Walking in Memphis...) og det står fyrverkeri på programmet.

1 kommentar:

  1. Å, fy søren, det er helt nydelig! Elsker arkitekturen!!

    klem d

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.