Tiden for give aways | Nullfiresyvni: Tiden for give aways

Sider

onsdag 16. juni 2010

Tiden for give aways

Igjen har Scandinavian Chic en oh so chic give away! Jeg elsker Elle Interiør og slenger meg på. Scandinavian Chic er fremdeles min favorittblogg, og har bare blitt bedre etter at Rikke ble med (hvem skulle tro det kunne bli bedre enn hva det var?)




Etter tips fra søte fru fly slenger jeg meg også på to herlige give aways til. Litt ekstra spenning i hverdagen og noe å glede seg til har vi alle godt av.


Først ut er Briggs lekehus som har rundet 200 følger Selvfølgelig er jeg en av dem. Jeg stikker stadig innom for å sette farge på hverdagen. En skikkelig kreativ dame. Hun gir bort noen søte tapetfugler som hadde vært perfekte på soverommet. Der har jeg nemlig et nattbord med fugleknotter (fra House Doctor).





/bildet er hentet fra Briggs lekehus


Den andre give awayen kommer fra Pias verden. Hun feirer 100 000 besøkende og da jeg la meg til som følger av denne morsome bloggen ble jeg følger nummer 200. Runde tall er en god grunn til å feire synes nå jeg. Hun deler ut hele seks premier og høyest på ønskelisten står et gavekort fra Isa Form.

/bildet er hentet fra pias verden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.