Snart ferie | Nullfiresyvni: Snart ferie

Sider

tirsdag 15. juni 2010

Snart ferie

Nå gleder jeg meg veldig til ferien. Skal bli deilig å komme seg litt bort og kople av. I et litt stressa øyeblikk i går bestilte vi hotell for Memphis. Vi bestemte oss for å være der i 4 netter. Glad og fornøyd med hotellvalg ser jeg over reservasjonen en gang til og innser at vi ikke har bestilt det fantastiske hotellet midt i sentrum med delux rom. Nei vi skal være gode 1 mil unna sentrum. Og jeg som lurte på når vi egentlig fikk brukt for leiebilen. Svaret ga seg selv. Og jeg skal ikke bestille noen ting uten å være 100% tilstedet igjen...

/bildet er hentet fra lomography.com (anarchy)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.