New York City | Nullfiresyvni: New York City

Sider

tirsdag 22. juni 2010

New York City

Snublet over dette fantastiske hjemmet i New York og må dele det med dere. Her bor Robert og Cortney Novogratz (designerne bak SIXX Design)og ikke mindre enn 7 barn. Leiligheten strekker seg over fem etasjer og ligger ved Greenwich Village. De lever av å style leigliheter, gjerne fra grunnen av- noe som synes på denne fantastiske leiligheten.


Deilig utsikt over Hudson River

Skjønn himmelseng (jeg vil og ha en sånn...)




elsker disse flisene i gangen
Bildet på veggen har jeg sett før- og som Dagny påpekte er hotellet jeg viste tidligere stylet av disse to bak SIXX design. Kanskje de tok med seg bildet hjem? Skulle ønske de hadde brukt et polariseringsfileter så hadde det blitt så mye bedre...


Prinsessen på erten.
/bildene er hentet fra living.etc
Et praktisk spørsmål. Noen ganger får jeg mange ideer og vil gjøre klar blogginnlegg slik at jeg har noe å dele hver dag og ikke bare alt på en gang. Når jeg lagrer som utkast er det datoen jeg lagret som kommer på innlegget og det havner langt nede på lista over innlegg(dette skjedde i forrige uke). Hvordan kan jeg gjøre klar innlegg og samtidig få datoen for publisering (og ikke lagring) på innlegget?

2 kommentarer:

  1. Elsker dette hjemmet! Helt fantastisk! Har ikke noe svar til spm ditt.. Jeg bare kopierer hele innlegg i "nytt innlegg" og deletere det lagrete.... Tusen takk for hyggelig kommentar! Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  2. Hehe, du kan sette innlegget til publisering under alternativer nederst i innlegget. (Du kan ha massevis av innlegg i kø som publiserer seg selv :))

    Er enig i at interiøret er heeelt fantastisk!! Bildene tror jeg faktisk de har tatt med seg fra leiligheten / evt kjøpt nye, for huset ble bygd før hotellet så vidt jeg vet (eller omtrent samtidig :))

    ps - de har også et eget tv-program! 9 by design!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.