Must have! | Nullfiresyvni: Must have!

Sider

fredag 25. juni 2010

Must have!

Salget på Steen og Strøm startet i går (for oss som er "venner" av Steen og Strøm, noe alle kan bli på hjemmesidene deres). Jeg fikk med meg to lekre kjoler. Denne i grå silke fra pop som er fantastisk til brune bein (det kommer seg) og lekre pumps... Den blir nok med på ferie...



/bildet er hentet fra pop

og en lang bomullskjole fra Stylein som er som å ha på seg en drøm... Helt klart en sommerfavoritt allerede (jeg gikk rundt i den hjemme resten av kvelden)




/bildet er hentet fra Stylein

Skal ikke påstå at jeg er så grasiøs som denne modellen, men den funker på meg og. Og med tanke på den siste kjolen kan jeg ikke tenke meg bedre tilbehør enn kjedet i Dagny og Rikke fra Scandinavian Chic's give away. Drømmer meg bort til New York hvor jeg tusler rundt i Central Park i denne fantastiske kjolen og det ultimat chice kjedet. Perfekt!

/bildet er hentet fra Scandinavian Chic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.