Bokhylle eller ikke? | Nullfiresyvni: Bokhylle eller ikke?

Sider

tirsdag 8. juni 2010

Bokhylle eller ikke?

Jeg elsker bøker. Og jeg har veldig mange av dem. Ikke alle vil jeg lese, noen vil jeg bare ha. Noen har fint cover, noen skjuler en fantastisk historie, noen er skrevet av store forfattere og noen av helt ukjente. Noen har jeg lest flere ganger, noen er ikke åpnet. Men felles for alle er at jeg gjerne vil ha dem i stua. Jeg har lurt lenge på hvordan vi skal innrede vår helt kvadratiske stue med store vinduer på den ene veggen, dør på motsatt vegg og 2,9m opp til taket. Jeg har lenge tenkt på å dekke den ene veggen der døra til gangen er med bokhyller. Jeg tenker å ta utgangspunkt i Billyhyller eller liknende. Men er det egentlig det jeg vil? Blir det veldig rotete? Vil det passe inn med resten? Nei, dette er ikke lett. Men jeg elsker disse bildene.





/bildene er hentet fra patriciagrayinc.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.