Lystig | Nullfiresyvni: Lystig

Sider

tirsdag 11. mai 2010

Lystig

Venninnen min sier jeg er glad i flombelysning. Jeg vet nå ikke helt det, men jeg innrømmer at jeg liker at rommene er opplyst. Selv om vinduene er store og slipper inn mye lys hjelper ikke det mye når det er grått ute. I dag var jeg derfor ute og tittet litt på milla boutique og home and cottage for å se om jeg kunne finne noe jeg liker. Gjett om jeg gjorde...


Finfine lamper og røft gulv
/bildet hentet fra housedoctor.blogspot.com


Jeg drømmer om Caravaggio-lampene
/bildene hentet fra lekkerhome.com

Det må nok bli en av disse lampeskjermene i stua /milla boutique

En liknende på home and cottage.

Liker godt den røffe, industrielle looken

Denne er skikkelig tøff

Denne har holdt på å bli med hjem flere ganger

Denne henger nå, som dere ser, på kjøkkenet. Veldig fornøyd!

Jeg elsker House Doctor og snublet i dag over bloggen deres. Massevis av herlig inspirasjon.

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar på bloggen, søta. Hva med et stort skap med glassdører? Det kan romme både bøker,cd og litt nips. Ha noen hyller litt åpne med bøkene liggende og kanskje en vase på toppen. Glassdørene hinder at hybelkaninen flytter inn. Lett på finn.no ette er gammelt skap. Hvis det ikke har glassdører kan en glassmester hjelpe deg. Eller kjøp Ikeaskapet Linnarp som har store glassdører og åtte flyttbare hyller. Om en uke får vi Tina K home i webshoppen, de har noen flotte skap, og lampeskjermer...se her: http://www.tinekhome.dk/www/welcome_ny.htm

    Klem hviit

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.