MoMA and Me | Nullfiresyvni: MoMA and Me

Sider

mandag 24. mai 2010

MoMA and Me

I sommer skal vi til USA på ferie. Planen er å fly til New Orleans og deretter kjøre opp til New York. Jeg gleder meg som en unge til et vilt shoppingparadis (litt bekymret er Han for hvordan vi skal få med ting hjem) og til nye opplevelser. Allerede har jeg sjekket ut MoMA for å se hvilke utstillinger som er der når vi skal dit og jeg har også "vindusshoppet" på forhånd. Dette er ting som absolutt må bli med hjem:



Denne kan forhåpentligvis gjøre en kjedelig bokhylle litt morsommere


Denne var bare stilig


Jeg gleder meg til å spise frokost av disse bollene. Og er ikke muggen (under) jeg kjøpte hos Milla perfekt til?

Jeg er klar for ferie allerede! Vi har mellomlandet i NYC en gang før og klarte en intensiv totimers shoppingøkt den gang. Nå har vi en herlig uke å tilbringe her. Noen som har tips, både til hotell, butikker og ting å gjøre (morsomme gallerier feks) blir vi kjempeglade :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.