Hvordan skal det bli... | Nullfiresyvni: Hvordan skal det bli...

Sider

fredag 7. mai 2010

Hvordan skal det bli...

Da vi flyttet hit ville vi innrede i en stil som vi begge liker og som reflekterer vår personlighet. (ganske så pompøst- jeg vet)
Store vinduer som slipper inn mye lys

Knallfint gulv

Passe rotete

Digger stolene og lampa
/ bildene er hentet fra sproost.com

For å finne ut hva jeg liker begynte jeg å følge ulike interiørblogger og å lese alt jeg kom over av interiørblader. Etterhvert ble jeg mer selektiv, men en blogg jeg daglig er innom er scandinavianchic.com. Dagny har byttet ut lay outen på bloggen og feirer med fantastiske give aways! Jeg krysser fingrene.
Og hennes blogg inspirerte med til å lage en egen.
Klikk deg inn på Scandinavian Chic og bli inspirert du og.

3 kommentarer:

  1. Hei Kirsti!
    Så utrolig hyggelig å høre at du fant så mye inspirasjon på Scandinavian Chic:)
    Du har fått en flott blogg her som vi kommer til å følge med på:)
    Ha en fin fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Jøss, dette var veldig bra, Kirsti!!

    Rikke har helt rett, vi kommer definitivt til å følge med! Vi har veldig lyst til å se litt bilder av hjemmet ditt også!

    Ha en super lørdag!!

    klem dagny

    SvarSlett
  3. Tusen takk. Veldig hyggelig å høre. Vi flyttet inn for en uke siden og når alle pappesker er borte blir det flere bilder fra eget hjem ;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.