Blå harmoni | Nullfiresyvni: Blå harmoni

Sider

mandag 10. mai 2010

Blå harmoni

Vi har malt soverommet i en mørk farge. Interiøret skal være hvitt. Foreløpig er det bare seng og et garderobeskap, men vi er på let etter et gammelt skrivebord vi kan pusse opp og to nattbord. Og så vil jeg ha massevis av bilder over skrivebordet...til inspirasjon-så jeg kan drømme meg bort.


Fargen blå harmoni passer perfekt på soverommet vårt/jotun.no

God plass

Deilig og stort vindu

Her vil jeg ha et lite hvitt skrivebord og
massevis av bilder.
også vi trenger en annen lampe... Fantastiske puter fra zarahome.es jeg vil fylle senga med

Judith fra wonderwall.se fikk jeg kjempelyst på
etter Dagny og Rikkes give away

2 kommentarer:

  1. Det bildet vil jo evt. passe perfekt inn på de lekre veggene:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.